mikkel987 skrev:Gode gamle banan beslag. Det er en del år siden der sidst har været zink på dem.
De er ikke glemt, de kan ikke rigtigt være der længere.
Har jeg gjort mine støddæmpertårne en bjørnetjeneste ved at vælge rusfri møtrikker?
Jeg troede kun at tærringklodser virkede hvis hele strukturen var under vand eller jord.
Man ser ofte på 200 modellen at hvis "bsnanbeslaget" er rustent. Så er bilen også begyndt at ruste væk.
Det er sjældent at en 200 serie er rådnet væk hvis beslagene er pæne og rustfrie.
Tæringsklodser virker der hvor der er elektronisk leder.
Dvs i vandet. I jorden og i fugtig luft.
Om du har gjort en bjørnetjeneste.
Efter min mening hører rustfrie bolte og møtrikker ikke til på en bil.
Grunden er at ved vibrationer. Så springer de. Hvorimod alm. Bare bliver strukket lidt.
Men du skal også have ros for din bil. For du gør tingene færdigt og springer ikke over hvor gærdet er lavest
Klågem
V70 III D5 momentum 185hk 6 gears aut. 08´
PPC-fejlkodelæser
Icarsoft VOL II
Tidligere biler:
Volvo v70 II D5 185 hk Millennium auto 2006
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´
121 quick 67´