Min nye XC70 D5 Summum

Her kan du poste billeder af dine køretøjer

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Min nye XC70 D5 Summum

Indlægaf KSøberg » man mar 05, 2012 14:16 pm

Super dejlig bil med alt det udstyr man kan proppe i den :D
Vedhæftede filer
XC70.jpg
XC70.jpg (62.7 KiB) Vist 2489 gange
XC70 D5 Summum - 2009
KSøberg
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre jan 13, 2012 15:14 pm

Re: Min nye XC70 D5 Summum

Indlægaf Digi » fre mar 09, 2012 9:01 am

efter min mening, det bedste fra Volvo, totalt lækker bil, kører dog ikke så langt på litern :D
MEN kan også se på baggrunden (og reg nr) at den er købt og betalt det rigtige sted :lol:
______________________
V70 2,4 170HK AUT (2007)
Digi
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 172
Tilmeldt: tirs nov 25, 2008 14:41 pm

Re: Min nye XC70 D5 Summum

Indlægaf Jabba » ons maj 16, 2012 0:35 am

Digi skrev:efter min mening, det bedste fra Volvo, totalt lækker bil, kører dog ikke så langt på litern :D
MEN kan også se på baggrunden (og reg nr) at den er købt og betalt det rigtige sted :lol:


Ja tillykke med den fine bil! Den kører da fint langt på literen - men nu kører jeg også selv med T5 motor og automatkasse så det med brændstofsøkonomien må man ikke tage så tungt.

Det er netop det rigtige sted den er købt - han er meget klogere end os andre der fortsætter med at være her i udnytter Danmark :)

Jeg er også helt tosset med den nye XC70 - var tæt på at flytte til Sverige og havde planlagt at købe en XC70 T6 mit alles. Istedet for endte jeg med at rejse langt væk fra Skandinavien, så det blev udskudt. Men måske det kommer på tale igen nu når man er tilbage i nabolaget. Dejlig bil med fint design og er helt tosset med interiøret, lige indtil de fornyligt valgte at integrere skærm i konsolen istedet for pop-up display.

Smid da gerne nogle flere billeder.
V50 T5 Aut. Summum MY2005
Jabba
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: fre jul 16, 2010 14:22 pm
Geografisk sted: Storkøbenhavn


Tilbage til Bilgalleri

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster