Købte denne 850 GLT af TeamDunk til min kammerat som pendler bil istedet for hans snart meget trætte 740.
Motoren havde haft problemer med krumptaps udluftningen og havde smidt alt olien så den var kørt tør.
havde stået mere eller mindre siden 2008 pga tidliger ejer tog arbejde i norge men sidst synet i 2010 efter der blev den solgt pga krumtaps udluftningen, nye ejer kørte den tør for olie og døde kort tid efter i en trafik ulykke bilen har dog kun kørt 3000km siden 2008
Kørt 536000km og kun rust ved stenslag ved frontrude og kølerhjælm, ud over et par bilka buler er den rigtig fin, dog vil min kammerat gerne have den malet her til sommer os men nu må vi se
har kostet 8499kr i reservedele + 1500kr til motor + 4000kr for bilen
Motor delvist renovert, ventiler+sæder ordnet, olie tyve skiftet, toppaking skiftet, 20 nye ventil løfter, ny Oliefælle, Tandrem, vandpumpe, V-rem, alle pakdåser og pakninger skiftet.
Bremser Bakker,kloder og skiver for og bag skiftet.
Trækaksel mancheter 4 stk begge side for
Rataksel led.
Gearolie skiftet samt konverter skyldet.
4 andre Hjul med næsten nye Conti sommer dæk monteret.
mangler kun at den skal have 2 nye tågelygter, ny EVAP vacuum dåse, 2 fjedergummier foran dem undertårnlejerne og ny udstødning men det kommer først her til sommer.
men forhelved den køre suverent når den kom ud og fik skudt rotten ud af potten, nu er den klar til de næste 536000km
har masser af extra udstyr bla orginalt bensin fyr, blok varmer, timerstyret 220V inde i kabinen, Læder sæder Aut gear, A/C der virker , Cruise control og alt virker pånær Cruise controlen
er blevet malet ved bagskærm pga rise og en ordenlig bule