Volvo 444 1948

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo 444 1948

Indlægaf gæst » søn apr 23, 2006 17:41 pm

Hej
jeg over vejer at købe en volvo 444 fra 1948 til renovering, men er det til at få dele til sådanne en fætter, og kan man bruge mange af dele fra en 444 fra sidst i 50erne.

frank
gæst

Indlægaf Duett » søn apr 23, 2006 18:54 pm

Hej Frank Det var da en lækker "Fætter" du er faldet for, det kan blive et spændende projekt, men desværre passer en hel det af de synlige dele ikke med dens nyere familie medlemmer! Der er ingen reservehjulsbalje og krægningsstabilisator i en 48. Instrument bordet er meget anderledes, lygterande og kofangerdelene ligeså. Alt kan passes til men det ville være synd og skam hvis en så sjælden bil ikke blev pinlig original. Mange af de mekaniske dele passer derimod sålænge at donorbilen er med B4 motor God arbejdslyst med projektet Mvh Duett
Med venlig hilsen Duett
Duett
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf Gæst » fre apr 28, 2006 23:20 pm

selv følgelig skulle den så være så org. som muligt hvis jeg får den, men nu må vi se.

frank
Gæst

Indlægaf Gæst » lør apr 29, 2006 19:33 pm

Hvis der ikke er ret meget at bruge fra de nyre 444, vil det så ikke være næsten umulig at få dele til den, de gamle 444 hænger jo ikke lige frem på trærene mere. men nu ved jeg ikke hvad der dur eller ikke du på den, det eneste der mangler til den er forskærme.

frank
Gæst

Tilbage til Diverse