Volvo 440 DL

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo 440 DL

Indlægaf SlgVolvo » fre feb 02, 2007 21:31 pm

Hejsa!

Da jeg altid har kørt Nissan har jeg ikke den store forstand på Volvo, så her mit måske lidt dumme spørgsmål :)

Jeg har pt en gammel Volvo 440 DL - uden instruktionsbog da den forrige ejer ikke har været specielt seriøs omkring bilen..

Den tabte udstødningen, og jeg skal så have en ny på (uden om Volvos autoriserede værksted). Er der nogen forskel på udstødningssystemet på en 91'er og 92'er ?

Hvor i alverden sidder der info om bilen på den skæve volvo? Jeg kan hverken finde stelnummer, motortype eller noget som helst..

Sætter pris på et forhåbentlig fyldestgørende svar :)
SlgVolvo

Indlægaf nj » fre feb 09, 2007 23:10 pm

Der sidder et typeskilt på tværpanelet som adskiller motorrum fra forlygter. Det sidder lige bag højre forlygte, og nummeret er noget i retning af: XLB K X (og så videre). Skriv nummeret, og jeg skal skrive, hvad det betyder.
nj
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nykøbing Mors

hej

Indlægaf t4nosh » tors maj 24, 2007 12:40 pm

Der sidder også et nummer lige over motoren under forruden ved topedoplade der midt for. Motor nummer står lige ved siden at olie pinden nede på bloken et stårskilt som er hæftede på blokken
Volvotrykladning giver max ydelse til rigtige volvoer og så dem på lisens
Brugeravatar
t4nosh
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: Brovst

Tilbage til Diverse