Hejsa
Min bil, s80 1999 t6, klonker når jeg kører på ujævn vej, det lyder præcis som da jeg skiftede støddæmpere på supraen, men ikke fik spændt topbolten ordentligt ned. Problemet er så bare at begge bolte er spændt ned på bilen. Jeg har skiftet begge styrekugler da de var ved at være trætte, samtidig kiggede jeg alle de andre bøs igennem, og kunne ikke finde nogen problemer.
Bilen skulle have 272hk, hvilket den ikke har, målinger med en G-tech viser at det er omkring 200hk vi snakker om. 0-100 tiden er omkring 9.5 sec, tændingen er ok på den, tryk rørerne fejler ikke noget, men den har en sjov skurre agtig lyd når den begynder at opbygge ladetryk. Jeg tænker på at det skulle være en af turboerne den er gal med, har læst lidt at de første 99 modeller ikke var så skide stabile på det punkt, den har trods alt kun kørt 135.000km. Hvad findes der af turboer til den?, er det Garrett der sidder på den nu, eller hvilket mærke er det, er der nogen der har en idé om hvilket trim de har og hvilket A/R mål, har de samme størrelse, eller er det 2 forskellige størrelser.
Jeg syntes den spooler utroligt langsomt og over vejer faktisk om jeg skal lave et forrør uden kat til den, men vil de ikke efterlade en fejlkode fra motorstyringen, selvom jeg montere de 2 ekstra lamda´er? Man kunne også montere en wastegate på forrøret som lukkede forbi kat´s men det ved jeg ikke om der er plads til?