Hej,
Jeg skal have et anhængertræk til en trailer monteret på min nuværende Volvo V70 fra april 2007.
Og selvom jeg ved købet af mine to tidligere nye Volvo'er i 1999 og 2003 havde checket hvad det kostede, at få dem leveret monteret med et træk og efter at have hørt prisen derefter blev enig med mig selv om, at det kunne jeg godt leve uden.
Så har jeg udfra at tiderne måske skulle havde ændret sig, spurgt på hvor lidt prisen var for at få monteret et originalt fast anhængertræk med et 7-polet elsæt, på det Bilia værksted, der udfører service på min V70'er.
Og tiderne og prisen havde da også ændret sig en lille smule i forhold til de priser, jeg tidligere havde fået oplyst ved købet af mine tidligere nye Volvoer, da vi nu var kommet ned på godt 8.000 kr!
Men når jeg sammenligner denne pris med den pris, som 'uorginale' anhængertræk der skulle være specifikke for bilen fra Jydekrogen, Anhængertræk, Fensmark trailer m.fl. reklamerer med, så virker det for mig stadigt ekstremt dyrt.
Så hvis der er nogen der har gode eller eventuelt dårlige erfaringer, med montering af 'uoriginale' anhængertræk på en V70'er og værksteder i Københavns området, vil jeg meget gerne høre om disse.
Hilsen
Alex