af Peter_C » man maj 28, 2012 9:33 am
Tak for tilbagemeldinger
Ham der kørte den anden bil var oprigtig ked af det. Han beklagede dybt og undskyldte flere gange.
Især var han glad for der ikke var sket nogen personskade. Dels med Pernille, men også med ham selv, da han ikke havde haft sele på (han skulle jo ikke så langt)
Der ER kasko på V40´eren, men jeg håber da inderligt at det bliver modpartens forsikring der skal betale. Jeg har nogle ret gode billeder af sporene i vejen, der viser hvor lidt plads der var til venstre for ham i svinget. Hun havde INGEN steder at gøre af bilen. Alternativet var et kabelskab i rabatten med efterfølgende grøft og mark. (Det var ikke blevet billigere)
Noget andet.
Hvordan fungerer det med taksator ? Jeg har fået bilen kørt hjem i min egen indkørsel, men jeg kan se at man skal henvende sig til et værksted som så kontakter en taksator. Jeg kunne nok få en fra det lokale værksted til at komme forbi og erklære hvad i allerede har konstateret, nemlig at den kan ikke repareres indenfor dagsværdien af bilen, men er der noget til hinder for at taksatoren kommer hjem til mig og ser den. Den KUNNE nok krybe de 500m op til værkstedet hvis jeg skiftede baghjulet.
I stalden:
2008 Volvo V70n 2,5T Aut.
2011 Volvo S60 D3 Aut.
1990 Peugeot 309 GTI16 Grp. KRB Rallybil
1969 Pontiac Firebird 400