hmm så er jeg med, men hvorfor går den ikke direkte i "deadlock" hvad er den dybere mening med at vente 3-4 sek. er det for at konen har tid til lige at springe ud inden den går i Deadlock
Prøvede iøvrigt med den gamle 850 2,0, fik bjerget en bedre brugt baglygte istedet for den noget "mælkehvide" som vist nok er en svaghed på de gamle biler, den nye røde blev monteret og Jessen var stolt, lige indtil jeg hørte den velkendte lyd fra centrallåsen og bilen's eneste nøgle hang og dinglede i ratlåsen, hvad fanden skete der lige der!! fik købt og afhentet en ny nøgle hos Dani Autonøgler og fik låst "dyret" op, efterfølgende var det bare om at huske at tage nøglen ud for Volvo'en bestemte selv hvornår der skulle låses!!
Efter en grundig gennemgang af forløbet inden i hovedet, kom jeg i tanke om at jeg ikke havde fået spændt "stelkabel" skruen til den nye baglygte, og ganske rigtigt det var den ikke, og hurra nu var det igen mig som styrede hvornår der skulle låses. Det er mig stadig en gåde hvordan det kunne hænge sammen, men den virker stadig. nu kører min søn i bilen, den har gået 440.000 km ingen raslelyde, starter hver dag, den kører sgu bare.
Volvo 4'ever