Hej S.Bunzel. Jeg er også temmeligt skuffet over forløbet hos "Volvo reservedele". De første 2måneder "prøvede" man at skaffe en gearkasse i Sverige. Da min tålmodighed var opbrugt, skaffede jeg selv en (på 3dage) fra en dansk ophugger. Efter 14dage ringer jeg og tror at volvoen er færdig, men får den nedslående besked, at Søren var gået igang, men så ombestemte sig, da diverse bolte simpelthen var for rustne....
Nå, ingen grund til at gå alt for meget i detaljer. Det er mit indtryk at Søren ved utroligt meget om volvoer, og at han har nogle meget fornuftige priser, MEN kundeservice skulle der nok lige arbejdes lidt med. Han har i hvert fald testet min tålmodighed til det aller yderste....
Eksempelvis har han hele 2gange i forløbet "sendt" mig emails, som jeg aldrig har modtaget.. Meget mystisk (de er ikke røget i spamfilteret)
Tak for linket Shadows. Men en timepris på 500kr ex moms er vist out of my league
Jeg overvejer så småt at kigge på opgaven selv - er der nogen der har en Haynes jeg må låne?
Mvh
Morten