Davs godtfolk i det dejlige volvo elskende land tusind tak for en fed side til volvo debat og des lige.
Ja jeg ejer en volvo 850 T5 med de små 260 hk or er yderst tilfreds men men men jeg er blevet forelskede i volvo S80 T6 og har kig på dem som ligger i en pris klasse af de 210 000 kr hvor km tælleren står fra de 200 000 km og op af.... Er det noget jeg skal passe på med? Nu da de er med automatger og de har jo ikke lige frem den stærkste side at tåle mange kilometer eller hva???????? Nogen som kan hjælpe med at råde til hvad man skal gå efter i dem og hvad de har af standart sygdomme??? FEKS min volvo 850 skulle have nye løfter ved 150 000 km er det den samme sygdom de har evt.??? Kan den gerkasse evt. tåle en chip tuning så den kommer op på de 340 hk evt... Er der nogen som kender de biler og har stor kendskab til det? Er den bil vilder end evt. min volvo 850 T5. skal jeg blåt beholde min 800 bil eller er det er godt skift???? På forhånd tak til jer der vil smide en kommentar TAK TAK
Hilsen Bjørn