Hej
Hvor køber i billige reservedele til v70'er
Har undersøgt, Rekako, Meca, FTZ Århus og Volvo er faktisk vist sig at være billigst, kan de passe?
Tænker ting som filter, tandrem og i det hele taget service stumper.
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

MSK skrev:Hejsa
Kan også tilslutte mig at ham i stenløse er meget sløv, ved ikke hvad der er sket for sidste sommer købte jeg nogle ting af ham og der var ikke nogle problemer, men i år har jeg skrevet mange gange til ham, og han er mega sløv.
mvh. Michael

Der kan jeg kun nikke med et smil på læberne. Manden er kanon. Jeg købte engang en 740Turbo af ham. Og kørte sydpå ad motorstien. Ved århus sprang det nederste remhjul. Jeg ringede til ham og forklarede situationen. 2 timer senere kom en af hans folk med et nyt remhjul en tandrem og spænderulle. Det skiftede vi på motorvejen og jeg kunne køre videre. Svends kommentar var på skingrende nordjysk. Et håndslaw er et åndslaw og jeg lovede at bilen kunne køre til sjælland. Fandeme god serviceDK Volvo 850 skrev:Hvis du skal have dele som godt må være brugte, kan jeg varmt anbefale Autogården - Vrensted (Svend Andersen), tæt ved Løkken. Han har i de sidste 40 år drevet et specialværksted kun for Volvo. Hvis han ikke har den del/stump du søger, kan han helt sikkert skaffe den. Han får meget ofte (flere gange om året) større sendinger hjem fra "Jönköping Bildemontering" (JB) i Sverige. JB arbejder direkte sammen med Volvo i Sverige og har derfor altid mindst flere tusinde nye Volvo på lager til ophug! Flere af dem har endda end ikke køært mere en få hundrede kilometer.
Svends værksted er også udstyret nok til alle former for reperationer og han har også en malerafdeling (egen lakerings kabine).
Svend kan træffes på 98 88 91 00
God fornøjelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster