Beklager. Jeg flåede det originale pap ud og kastede noget thansen i. De kan fåes i den korrekte str til fordørene. Desuden savede jeg hul til 6x9" i hattehylden (sedan). Men lyden er så bovlam, ingen bund overhovedet pga manglen på kabinet, så jeg smed forstærker og sub i også.
I min 97-00 V70 er der så god lyd, at jeg ikke engang gider begynde på at tænke anlæg/subwoofer. Dejlig solid bund og så spiller det ok højt. Sæderne vibrerer i hvert fald.
Mht til radio kunne jeg aldrig finde på at køre med noget originalt. Det er så oldschool, og medmindre man kører i en bil, hvor man scorer point på originalitet, så er det pisse ligegyldigt. Jeg købte en jvc Bluetooth radio til 900 kr fra carsound. Den kobler automatisk til min iphone i lommen, så jeg prompte har adgang til musikken, og ringer den, så snakker jeg over bilens højtalere. Plug N play. Pisse smart. Jeg elsker enkelhed, og ting der virker uden for meget pis.

Tjek desuden carsound Svendborg evt på facebook der laver nogle sindssyge projekter.
'91 Volvo 240 GL B200f (tidl. bil)
'00 Volvo V70 2,4 (tidl. bil)
‘07 Volvo V70 R