Jeg har taget den gamle Volvo med sydpå og det utaknemlige bæst kvitterer ved at lukke for AC efter at have kørt 15-20 minutter.
Jeg har for et par år siden lavet cowboy fix med strips på magnetkoblingen der løste det dengang.
Jeg har ikke lige søgeblad med så kan ikke måle om den igen er kommet uden for de 0,3-0,5mm( eller hvad det nu er) som evt gør at magneten er for langt væk fra koblinge
Jeg fik fyldt AC væske på lige inden ( der manglede kun 140 gram ud af de 1000 g der skulle være - og det hjalp ikke på det).
Der er nogen ting der gør at jeg er i tvivl om det er koblingen
1) Når jeg starter bilen og der er over 30 grader i kabinen, så starter AC’en med at køle - men den sætter ikke fuld blæs på kabine blæseren som jeg bilder mig selv ind at den normalt gør når det
Er møg varmt i kabinen?
2) Når den har kørt i 15-20 minutter og har kølet - og pludselig stopper med at køle - så klikkerden ikke i koblingen - heller ikke hvis jeg slår AC Fra og til( der var en på FB der er sikker på at mår man har for stort gap i koblingen så klikker den slet ikke - er i enige i det? ( jeg bilder mig selv ind at dengang jeg fik problemet med for stor afstand på koblingen så klikkede den lystigt - men den yderste del af koblingen drejede bare ikke mes rundt da den ikke blev trukket tæt nok. Er det mig der har en dårlig hukommelse eller?
Jeg har en mistanke om at det kan være en føler eller lign - nogen der ved hvad jeg kan kontrollere i Vida?