Himmelen er faldet ned i min volvo 740 årg 1987.
Hvor finder jeg stof til ombetrækning? Er ikke lykkedes mig at finde et sted på nettet hvor der kan leveres i de mål jeg har behov for.
Evt. autosaddelmager på sjælland der kan anbefales?
Mvh
Torben
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Nej, og iøvrigt er den almindelige 940 himmel ikke pæn...Volvox skrev:En ny tanke.... passer en himmel fra en 940 med soltag til en 740 med ditto?

Volvo4life skrev:Nej, og iøvrigt er den almindelige 940 himmel ikke pæn...Volvox skrev:En ny tanke.... passer en himmel fra en 940 med soltag til en 740 med ditto?
Personligt ville jeg finde en hos en hugger og gerne en fra en 760er så der kan komme lidt farve og plys i loftet.

Jeg mener at du kan "nøjes" med at fjerne sæderne, men er ikke helt sikker.Sander skrev:Volvo4life skrev:Nej, og iøvrigt er den almindelige 940 himmel ikke pæn...Volvox skrev:En ny tanke.... passer en himmel fra en 940 med soltag til en 740 med ditto?
Personligt ville jeg finde en hos en hugger og gerne en fra en 760er så der kan komme lidt farve og plys i loftet.
Skal en af ruderne ikke afmonteres for at få det nye brugte tag ind uden at bukke det istykker, eller kan det kantes ind hvis man afmontere bagsædet?
Jeg har en bekendt som, så mange andre har haft samme problem med løst stof. Han har revet stoffet af og har blæst alt det gamle skum af loftspladen med luftpistol (værkstedskompressor). Nu er der en rigtig fin overflade omend kedelig, med han har også tænkt sig at sprøjtemale den.
Man kune jo også beklæde loftspladen med plys, alt bliver jo moderne igen, eller en fin voksdug

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster