Hej.
Jeg går som sagt og overvejer at bytte min nuværende peugeot 407 ud med en v70'er. Men jeg har overhovedet ingen erfaring med volvo, så derfor har jeg også svært ved at vurdere hvad vil være en fornuftig pris på denne. Jeg har søgt lidt rundt på bilbasen for at se hvad andre står til, men der er ikke rigtig nogen jeg kan sammenligne med, da de andre allesammen enten har gået flere km eller ikke har samme udstyr. Jeg har slet ikke kunne finde nogen med samme udstyr, så jeg syntes det er svært at finde ud af hvad vil være en god pris på bilen.
Så jeg håber i kan komme med et skud på en pris - bare sådan ca. så jeg har en idé om det den står til er nogenlunde fornuftigt.
Men i vil jo nok gerne have nogle oplysninger omkring bilen:
Volvo V70 2,4 D5 Summum
Modelår 2007
Kilometer 137.000
Gråmetal aut.gear/tiptronic, navigation, el-soltag, 2 zone klima, motorkabinevarmer, four-c aktiv undervogn, lyst læderindtræk (skulle vist være noget ekstra blødt læder), el indst. førersæde, fjernb. c.lås, alarm, fartpilot, infocenter, udv. temp. måler, regnsensor, auto. nedbl. bakspejl, sædevarme, 4x el-ruder, el-spejle m/varme, cd/radio, multifunktionsrat, håndfrit til mobil, bagagerumsdækken, kopholder, læderrat, xenonlys, tågelygter, 6 airbags, esp, abs, tonede ruder, mørktonede ruder i bag, 1 ejer, ikke ryger, lev. nysynet, diesel partikel filter, service ok.
Bilen er importeret fra syd-Tykland og har kørt hos et firma. Sælgeren mener det er en chef der har haft den at køre i. Den skulle stå 100% iorden uden nogen former for synligt slitage.
Håber i kan vejlede mig lidt i hvad jeg skal tilbyde sælgeren for bilen.
På forhånd tak.
Mvh.
Morten