Havde idag en meget dårlig oplevelse med Bilia i Herlev. De har helt sikkert mistet en kunde i mig og jeg vil gerne fortälle hvorfor. Kender ikke noget til deres generelle rygte og jeg har aldrig havt kontakt med dem för men det bliver også den sidste gang.
Jeg var på jagt efter en diode til et af reglagerne i instrumentpanelen. Jeg arbejder i Kbh og ved at Herlev har det störste lager og andre steder tit bestiller specialdele derfra så for at spare tid ringede jeg direkte til Bilia i Herlev. Jeg er svensker og uge-pendler til danmark derfor har jeg svensk-registreret bil. Istedet for at vente til jeg kom hjem tänkte jeg ordne bilen idag da jeg havde nogen timer fri idag. Nåvel, jeg ringer til bilia hvor jeg får fat på en af deres medarbejdere som vil hjälpe mig at finde ud af hvis de har delen på lager. Da jeg fortäller at jeg ikke har dansk bil siger han at han så skal bruge stel-nummeret på bilen. Jeg forklarer at bilen står et godt styk väk og spörger hvis han ikke kan finde det alligevel hvis han får al info om bilen. "Nej det gidder jeg ikke, det er useriöst og meget nemmere vis han får stelnummeret" siger han og griner. Nå ok tänker jeg la gå... tager sko på og går de minutter til bilen for at skrive nummeret ned og ringer igen. En anden medarbejder svarer og siger at han skal finde ud af det for mig og ringe tilbage om få minutter. Godt så tänker jeg og sidder mig ned og venter ved bilen, vil jo ikke gå tilbage hvis jeg nu alligevel skal köre ud til dem og hente delen. Da det har gået 45 minutter syns jeg at det har gået lovligt lang tid og ringer tilbage for at spörge hvis de glemt mig. Får svaret at "det er nok nogen der finder ud af det" og at de skal ringe tilbage om lidt. Ok fint tänker jeg.
Efter 3-4 minutter ringer manden jeg talte med ved min förste opkald tilbage og starter med at sige
Sälger - "du er godt nok en utålmodig satan du, du skulle stenes og drukknes i cement!!"
Mig - nå så det syns du? det beklager jeg.
S - ja, jeg har fundet delen til dig, vi har den men de har den også ude på jagtvej så jeg syns du skal tage derhen.
M - ja det gör jeg gerne så, det er tättere på for mig
S - her er artikel nummeret: *
M - tak skal du ha.
S - nå men så må du sove videre eller hvad fanden det er du laver til daglig istedet for at ringe hertil. hvad laver du enlig til daglig?
M - vil du vide hvad jeg arbejder med?
S - ja!!
M - jeg er läge.
S - nå så kan jeg godt forstå at jeg ikke kan lide dig. Dig og dine läge kollegaer dräbte en af mine * ved at lave en fejl.
M - nå det beklager jeg siger jeg rimelig chokeret.
Sälgeren smider röret på.
Jeg körer så ud til jagtvej for at hente min del. Når jeg kommer derud fortäller medarbejderen mig at jeg har fået et forkert artikelnummer og at de ikke har delen jeg söger.
Jeg siger pänt ellers tak og nu sidder jeg med fölelsen af ikke ha särligt stor lyst at kontakte bilia i danmark igen overhovedet.
Ville bare skriva af mig . Jeg håber at ingen af jer behöver blive udsat for lignende svinerier fra medarbejdere på Bilia.
VH / Peter