Min v60 D5 gynger meget med campingvogn

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Min v60 D5 gynger meget med campingvogn

Indlægaf michael4715 » tors mar 05, 2015 12:42 pm

Hej igen...

Uden at det skal blive en CAMPING tråd :-) Så køre vi faktisk med køleskabet på gas, fra når vi køre hjemmefra til vi kommer hjem igen. Det har vist sig optil flere gange at vores køleskab køler bedre på gas end strøm, da der er meget store strøm udsving på campingpladserne syd på... og så risikere man ikke at dræne sin bil for Strøm. Det virker upåklageligt at køre med køleskabet på gas igennem europa. :-)

Vi køre i år til Zaton www.zaton.hr, som ser rigtig lækker ud. Vi har tidligere været på Lanterna (http://www.camping-adriatic.com/dk/camping-lanterna), som kan varmt anbefales eller Bivillage lidt længere syd på, på istrien (http://www.bivillage.com/en/), har været på den begge 2-3 gange.

michael
Proud owner of a V70 2.4T '03
michael4715
Moderat bruger
Moderat bruger

Indlægaf bifrost » tors mar 05, 2015 12:55 pm

Du har ret campingtråd høre til på et andet site

men tak for links, ser umiddelbart hyggeligt ud, så dem må jeg lige nær studere sammen med konen
Og måske jeg bare skal bruge gas til køleskabet når jeg køre.

Go tur til sommer

Bifrost
bifrost
Bruger
Bruger

Indlægaf gälleryd » tors mar 05, 2015 13:13 pm

sjovt nok, så körer vi også på gas hele tiden til köleskabet,det bruger ca 2-3 deciliter i dögnet, selv om vi har alle moderne midler på vores kabe780, gulvvarme, tv, dvd, internetsopkobling, diode/ledlys overalt i vognen, parabol, varmt vand til bruserkabine, opvaskemaskine osv, ström tager vi på div campingpladser, når vi ikke ligger i ödemarken, men har jo også en 3kw honda-diesel generator til nödstilfälde :D, vi er väk ca 3 mnd om året, da jeg også tager en del på jagt oppe i nord, og vinteren er den bedste tid, da jeg/vi hader alt over 30 + grader :D .
Min ene hund (pitbull/dogo-agentino/amerikansk buldog blanding) på 45 kg er god til vildtsvine jagt,og har kevlar-beskyttelse på nakke,bryst og diverse vitale-dele, den fanger dem og jeg skyder dem :) , håber snart det bliver tilladt at jage med compoundbue her i Sverige, da det er rigtig jagt, i mine öjne 8) .
Det var lidt om vores ferie ture, det tog lidt overhånd.......sorry, men det er bare så fedt at väre i naturen :D .
venlig hilsen Jan
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: småland og Kvikkjokk (polarcirklen)Sverige

Foregående

Tilbage til Diverse