Kender det der med at gå og vente, det er et helvede
//Carsten
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

kalby skrev:Et tillægsspørgsmål til radio'en. Det er en HU650. Jeg har læst eet eller andet sted at der er Bluetooth opkobling på selve radioen. Er det korrekt.

Klågem skrev:Tillykke med bilen.
Nu da det er en frikørt taxi. Så tjek lige at gearkassen er skiftet. Det gør Volvo nemlig på alle frikørte taxiér (gælder automatik)

tjoule skrev:Klågem skrev:Tillykke med bilen.
Nu da det er en frikørt taxi. Så tjek lige at gearkassen er skiftet. Det gør Volvo nemlig på alle frikørte taxiér (gælder automatik)
Det hvad du skriver er ikke korrekt.
Taxa - kunder kunne betale et småbeløb for en ekstra forsikring - drivline garanti som Volvo ville dække alle roterende dele op til 250.000 kilometer.
Volvo skifter dem ikke på kulance og hvorfor skulle de skifte den hvis den ikke fejlede noget?
Det er da ingen forhandler der vil dække udgifterne for udskiftning af en aut. gearkasse selvom den ikke fejler noget.
Selve gearkassen og udskiftningen kan slet ikke dække de indtægter der ville have været på de serviceeftersyn vognmanden har fået lavet op til det tidspunkt hvor gearkassen skulle være skiftet.
Hvis du kan fremvise en regning på udskiftning på kulance, så tror jeg på det du skriver, men jeg tror at der er nogen der har bildt dig noget ind

Klågem skrev:tjoule skrev:Klågem skrev:Tillykke med bilen.
Det hvad du skriver er ikke korrekt.
Taxa - kunder kunne betale et småbeløb for en ekstra forsikring - drivline garanti som Volvo ville dække alle roterende dele op til 250.000 kilometer.
Volvo skifter dem ikke på kulance og hvorfor skulle de skifte den hvis den ikke fejlede noget?
Det er da ingen forhandler der vil dække udgifterne for udskiftning af en aut. gearkasse selvom den ikke fejler noget.
Selve gearkassen og udskiftningen kan slet ikke dække de indtægter der ville have været på de serviceeftersyn vognmanden har fået lavet op til det tidspunkt hvor gearkassen skulle være skiftet.
Hvis du kan fremvise en regning på udskiftning på kulance, så tror jeg på det du skriver, men jeg tror at der er nogen der har bildt dig noget ind
Eftersom det er kulance er der ingen forhandler der betaler for det. Men VOLVO.
når noget bliver lavet på kulance får man ingen regning.
Men hvis du får adgang til Volvo´s computer og tjekker frikørte taxier. Så har de netop allesammen fået skiftet gearkasse.
Volvo har valgt at skifte dem netop for at de ikke skal blive hængt ud i pressen med at deres gearkasser ikke holder (hvilket alle ved at de ikke gør hvis ikke de bliver passet og plejet ordentligt med olieskift osv). Og så er det sgu billigere at smide pengene til en ny gearkasse inden hr og fru dk køber bilen.
Der er jo også et specielt serviceprogram til taxier. Og Hvis du har Vadis står der også et specielt område kun for taxi.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster