0,4L det var ikke meget, jeg har lige sprøjtet min Morris Minor med 2L og jeg er ikke færdig.
Mvh Pede
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

gälleryd skrev:de ruster, stortset kun efter dårligt udfört pladearbejde, pga en skade

10musse skrev:Det er og bliver kun et plus, at rustbeskytte sit automobil, om man så vil beholde det 4-6-8 år er et fedt. Et velholdt og løbende rustbeskyttet køretøj vil altid være menere, at sælge og det vil også indbringe en højre salgspris.
Alle automobiler ruster - også Volvo. Mazda og WV er i den sammenhæng bedre rustbeskyttet end Volvo er, særligt WV har føretrøjen og har haft den i mange år.
Det er jo ikke kun karossen der ruster, men også de mange hundrede dele der er i b.la. undervognen, disse vil altid have godt af en løbende rustbeskyttelses.
Så jo før man stater med rustbeskyttelses jo bedre.
God weekend.

gmtgmt skrev:10musse skrev:Det er og bliver kun et plus, at rustbeskytte sit automobil, om man så vil beholde det 4-6-8 år er et fedt. Et velholdt og løbende rustbeskyttet køretøj vil altid være menere, at sælge og det vil også indbringe en højre salgspris.
Alle automobiler ruster - også Volvo. Mazda og WV er i den sammenhæng bedre rustbeskyttet end Volvo er, særligt WV har føretrøjen og har haft den i mange år.
Det er jo ikke kun karossen der ruster, men også de mange hundrede dele der er i b.la. undervognen, disse vil altid have godt af en løbende rustbeskyttelses.
Så jo før man stater med rustbeskyttelses jo bedre.
God weekend.
Volvo er 20 gange bedre rust beskyttet end mazda og VW begge af er de mærker der lider af store rust problemer 2 år gammel mazda er ræve rød i undervognen vis den har fået noget, det samme med VW og de lider stadig og slet ikk for at nævne mercedes men de lider også på 6 månedere gamle biler for lavet rust på garanti. de er nok nogle af de værkste, og det burde jo ikke ske på et premium mærke...
Det er først nu at de gamle 850er og 940 er begyndt at tære vis de ikk har fået undervogns snask

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster