Volvo værksted/mekaniker i KBH

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo værksted/mekaniker i KBH

Indlægaf KKS1977 » søn apr 20, 2014 20:45 pm

Er der nogen herinde der kan anbefale mig et godt værksted eller en dygtig mekaniker der har styr på Volvo 240 (1992) i København? Jeg skal have rettet styrtøjet, skiftet en tandrem, skiftet et tændrør, påsat et manglede motorophæng og lavet lidt rust og nogle ridser.

(Og tak for hintet til Jens Peder i Holstebro. Kørte op til ham i sidste uge. Hold kæft hvor var han fin, dygtig og billig. Det er nørderne der får denne verden til at løbe rundt.)

Mvh

Kasper
Volvo 240 Gl. 2,3. 1992
Brugeravatar
KKS1977
Ny bruger
Ny bruger

Re: Volvo værksted/mekaniker i KBH

Indlægaf JonasLund » man apr 21, 2014 9:42 am

Hej,

Først og fremmest er det en god ide at benytte volvo240.dk til spørgsmål om lige netop denne model, da der er en masse god viden på den side. Du kan eventuelt melde dig ind i Volvo 200 klubben - så kan man ellers bare spørge løs hos klubmedlemmerne :) Men det ved du jo allerede når du har været hos Jens Peter!

Nå, men rent konkret, så benytter jeg mig af Søren i Stenløse. Han driver hjemmesiden http://spare-parts.dk/. Det fremgår ikke klart af hjemmesiden, men der er også værksted tilknyttet. Man kan som regel få en tid ret hurtigt.

Jeg har fået skiftet knastaksel, tændingsdele, udstødning + en masse småting, og det har været OK - også med pris. Jeg kunne dog godt bruge et alternativ ind i mellem, da jeg har nogle problemer med min bil som de ikke har kunnet løse.

Med hensyn til pladearbejde, så tror jeg du skal have fat i en regulær pladesmed. Hvis andre har gode input her (med moms), så er jeg med på en lytter 8) -

Mvh,
Jonas
Volvo V50 D2, Classic, 2012
Volvo V70 2,4 140, Automatic, 2007 (Nu konens bil)
Volvo 240, B230FD, 1992 (SOLGT)
JonasLund
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Horsens

Re: Volvo værksted/mekaniker i KBH

Indlægaf KKS1977 » ons apr 23, 2014 22:01 pm

Tak for dit svar Jonas.

Jeg er inde på volvo240.dk men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man poster et indlæg.

Jeg har en pladesmed i Sverige som slår alle. Så den del er klaret. Men jeg kigger lige på Stenløse.

Tak. (Men jeg skriver sku lige til Jens Peter - det kan være han kender en i KBH)
Volvo 240 Gl. 2,3. 1992
Brugeravatar
KKS1977
Ny bruger
Ny bruger

Tilbage til Diverse