Jeg skal bruge en mekaniker, da jeg hverken har tid eller mulighed for at nå at pille i den selv.
Det står sløvt til med lejer og måske også knokkelled/trækaksel ved venstre forhjul.
Er der nogen herinde som kan anbefale en ærlig og redelig mekaniker i/omkring Himmerland, som laver et grundigt og ordentligt stykke (både fejlfinding og rep.) arbejde, og samtidigt ikke rykker bukserne ned over anklerne på én prismæssigt? (...udelukker de fleste mærkeværksteder, da det som regel er enten det ene eller det andet - begge dele, når det er værst, medmindre en af jer ved noget andet?)
Bilen hører hjemme i Skørping, men skulle den rigtige mekker med Volvo-fingre findes i Hobro, Aalborg eller andet, så er det ikke det større problem, da der er autohjælp på den.
Sætter pris på at høre jeres erfaringer, da jeg selv har haft svært ved at finde en.
PS: Nogen der har erfaring med Landvetter Biltjänst (Göteborg)? (ikke aktuelt denne gang - den skal ud at køre først, men det ser ud til en del på jagrullar.se er glade for dem)