Ny her på sitet og ny volvo ejer !

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ny her på sitet og ny volvo ejer !

Indlægaf Kim S » lør feb 06, 2016 17:38 pm

Goddag allesammen.
Jeg er ny bruger her på siden, og bliver volvo ejer sidst i næste uge.
Vil starte med at takke for et skønt og aktiv forum, jeg har i et par uger fundet mange svar på de spørgsmål jeg havde ang en volvo. ( har haft en voldsom volvo amazon for mange mange år siden, det var noget med Brdr. bisp på tv ) .
Lige nu har jeg en Audi A6 2.4 aut sedan fra 98", så glæder mig enormt til at få den nye der er en, V70 2.4T AWD aut fra 02", det var pga AWD jeg valgte den, da jeg har en båd på trailer og ramper kan godt være lidt svære nogle gange ( især med forhjuls træk ), så håber mit valg efter lang tids søgen er havnet på den rigtige bil.
Er der nogen der har noget at fortælle ( gerne hvis der er noget man skal være obs på ved den bil eller skal være extra opmærksom på ) må i meget gerne skriv lidt om det...
På forhånd tak, glæder mig til mange timer herinde ( og i bilen )
Kim
2830 Virum
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum

Re: Ny her på sitet og ny volvo ejer !

Indlægaf Cringvig » søn feb 07, 2016 8:31 am

Hej og velkommen på volvosnak.
Har du et link til din nye bil ?
Den skulle vel ikke være sølvgrå ?

Jeg kører med bådtrailer på 2T og klarer mig med forhjulstræk selvom det ville være lækkert med AWD så tænkte jeg at det er jo kun en promille af tiden man har brug for det.
Der følger jo lidt ekstra udgifter med det AWD :)
Mvh
Chris
-----------------------------
V70 Drive MY10 BLIS, LDW, DAC og RSE
Cringvig
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 340
Tilmeldt: søn mar 11, 2012 20:48 pm
Geografisk sted: Odense C

Re: Ny her på sitet og ny volvo ejer !

Indlægaf Kim S » søn feb 07, 2016 10:45 am

Takker..... ved godt man får lidt extra udgifter he he, men hvis det jeg har læst og hørt om AWD bare lever halvt op til det ... sååååååå
Har ikke fotos af den endnu ! den er metal mørke blå, MED service bog og ( ny ) motor ( ny fabriks volvo motor ilagt af volvo ) der har kørt ca 100 nu, bilen har kørt ca. 300 ialt.
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 5 gæster