Anbefal en mekaniker i Aalborg-omegn

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Anbefal en mekaniker i Aalborg-omegn

Indlægaf HappyFrog » tirs mar 29, 2016 13:53 pm

Halløj

Det er måske en lidt trist måde at introducere sig som nyt medlem, men jeg har brug for en kompetent Volvo mekaniker til vores V50 1.6D 2008 model. Helst i eller omkring Aalborg hvis muligt. Jeg havde ellers planlagt at smide den ind til Pedersen & Nielsen her i Aalborg, men jeg har hørt mere end een øv historie fra dem, så tænkte jeg ville høre herinde om der mon var en der kender en dygtig Volvo mand her i området først.
Det er ikke fordi P&N er udelukket endnu, der er somregel to sider af en dårlig historie, men eftersom som jeg ikke har brugt dem selv, så tænkte jeg at det var oplagt lige at høre herinde først om der er en bestemt man skal køre til - husets ven der normalt skruer på den måtte desværre give fortabt, så jeg har brug for en der er skarp i det elektriske system.

På forhånd tak.
HappyFrog
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs mar 29, 2016 11:47 am

Re: Anbefal en mekaniker i Aalborg-omegn

Indlægaf Tomsen » tirs mar 29, 2016 15:28 pm

Da jeg lige var flyttet til Aalborg, spurgte jeg herinde efter et værksted det var værd at benytte.

Jeg fik anbefalet Henriks Auto, jeg var godt tilfreds, betalte omkring 4k for stort service plus lidt.

http://henriksauto.com/index.html
Volvo V70 2,4 D5 2004
Mercedes R320 2007

Tidligere biler:
Volvo S60 2.4T 2001
Audi A4 Avant 1,8T
Tomsen
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre nov 16, 2007 18:31 pm
Geografisk sted: 4100 Vigersted

Re: Anbefal en mekaniker i Aalborg-omegn

Indlægaf HappyFrog » fre apr 15, 2016 12:45 pm

Min normale mekker fik løst problemet, det viste sig at være en defekt luftmassemåler og muligvis et irret stik. Efter afrensning af stik smed den pludseligt fejl på LMS og efter udskiftning af denne, kører den nu som den skal - lækkert.
Tak for forslaget Tomsen.
HappyFrog
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs mar 29, 2016 11:47 am


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster