Nu med VIDA DICE

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Nu med VIDA DICE

Indlægaf Kim S » tirs maj 03, 2016 15:56 pm

Februar 2016 fik jeg en volvo v70 2.4T AWD, i fødselsdags gave fik jeg en AUTEL MD802 obdll tester, den kan slette og læse fejl koder på næsten alle biler der er på market her i lille dk.
Inden køb af bil blev nettet gennem tæsket for oplysninger om alt muligt og umuligt ang volvo ( tror jeg har glemt 96% af hvad jeg læste og hørte ) men 2 ting sad fast ... VOLVOSNAK DK og VIDA DICE.
Herinde er NÆSTEN alt om volvo ( fantastisk med al den viden på et site.... ) men en ting går igen og igen VIDA DICE ........... såååååå på nettet og kikke igen... nøhj der er skrevet meget om denne tester og de er IKKE alle af den bedste kvalitet :? , det er sgu en jungel at finde ud af :? .... men fandt en i Frankrig til 88 euro + fragt.... med de rigtige ting og sager isat samt med full chip og 2014D software :D ... kikke ..læse..kikke ... læse... i MEGET lang tid, jeg vil ikke have noget lort.... nå ... tid til at bestille.. bestiller og betaler .... dagen efter kommer der en mail, at varen er blevet sendt fra HONG KONG :shock: , * tænkte jeg .... men den kom igår .. jeg åbnet den for at tjekke om det så ud indeni som der var fotos af på deres siden.... :? ... ALT OK....puhhhh.
Har læst meget om det at installerer vida og de problemer folk har haft :( .... endnu engang puhaaa .. i med cd i maskinen med windows 7 pro samt internet explore 9, 4 gb ram og 320 gb plads på hd... kør setup ( det tager så lige lidt tid ) restarter og maskinen under armen og ud til dytten... i med stik i bil og maskine ... tryk på vida all ..... ba da bing ba da bum....... ALT virker :D .... så nu kan jeg følge dem der snakker om vida dice.... * det er et mega godt stykke værktøj...
Har en lille aftale med Claus herinde fra om at han vil PRØVE at lære mig om dette stykke værktøj, det jeg har set indtil nu... ja der skal læres noget om det.... såååå Claus nu ringer jeg snart og vil blive klog ( he he det er en udfordring af de HELT store :D )
Så om 5-6 år ( når det er lært ) så kan jeg også tilbyde at hjælpe, hvis det er muligt ....... :D .. men inden da, så skal der styr på rigtigt meget ...... :roll:
Volvo V70 2,4T Aut. AWD 01
Kim S
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: man feb 01, 2016 17:06 pm
Geografisk sted: 2830 Virum

Re: Nu med VIDA DICE

Indlægaf Claus » fre maj 06, 2016 17:47 pm

Du ringer bare så finder vi en dag som passer.
Venlig hilsen
Claus

_____________________________________________________________
Tidligere 242, 245, 245 igen, 940, S70, V70 ll AWD, V70 lll 2,5T, VIDA DICE.
Nu en Volvo XC40 P8 AWD Recharge 2023.
Suppeleret med en lille Renault Clio 2 fra 2008
Claus
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 3049
Tilmeldt: søn nov 07, 2010 10:29 am
Geografisk sted: Vedbæk. Nordsjælland


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster