af hans jørgen skov » tors jun 03, 2021 9:51 am
Hej
Ja det kan hurtigt blive dyrt med professionel mekaniker, især hvis det er noget med en større overhaling.
Er det kun overhedning, trækker den normalt, en benzinmotor der står for lavt i tænding vil blive varm, nu ved jeg ikke om jeres har mekanisk eller elektronisk tænding, det var mere det gamle mekaniske system der kunne ha de problemer, elektronisk tænding skulle gerne passe, men det kan jo kontrolleres.
Hvis der er lækager i manifold og kølevandsforbindelser skal der jo nok nye dele til, det er absolut billigst selv at skaffe dele og montere, eller som i forsøger, at få hjælp af en der ved lidt om motorer, hvis man skal ha et motorværksted til at ordne det skal de jo nok dels ha timelønnen og så dobbelt op for delene, de skal jo leve af det.
Til gengæld burde de jo vide hvad de har med at gøre så de kan fikse det.
I må jo spørge lidt rundt i havnen om der er nogen der kender nogen der kan hjælpe.
tidligere
142 73, 242 76, 245 86, 1991 Volvo 240 2.3 stc
1997 Volvo V70 AWD man gear 420000 km 240 HK
nuværende
2007 V70 2,5T aut 325000 km 209 HK
Renault Twingo 2015 (til konen)
nu med vida