Forsikring af Volvo 760

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Forsikring af Volvo 760

Indlægaf LARO » lør sep 02, 2006 19:11 pm

Er der en der kan fortælle mig hvor man kan kaskoForsikre en Volvo 760 2,8 eller 2,3 turbo uden at montere sattelitovervågning eller skulle betale omkring 18.000 kr om året med en selvrisiko på 10.000 kr. :roll: Jeg har forgæves forsøgt hos flere selskaber men er blevet mødt med stejl holdning om at det er en specialbil hvor de enten slet ikke vil forskire eller også med ovennævnte forbehold, det undrer mig en del for når jeg spørger på en Volvo 940 Classic som også har turbo så er prisen en helt anden. Nu er det imidlertidig sådan at en 760 med aut. ligger mere i min prisklasse end en 940.
Det skal måske lige nævnes at jeg er 39 år elitebilist bor i eget hus på sydsjælland i en lille bitte by med egen garage.
Med til historien hører også at jeg i forvejen har en Volvo 740 GL fra 1990 som kun koter 6.000 kr. med kasko og friskade.

Med venlig Steen
LARO
 

Indlægaf Duett » tors sep 07, 2006 20:42 pm

Hej Steen. Jeg har vores hverdagsbil forsikret hos Top danmark, de har altid forsikret vores hverdags volvoer til en rimelig pris uanset hvilken model vi er stillet med. Sidst vi var ved at handle til en 850 T5R stc. Den ville de gerne tage og fik at vide at der først var krav om sattelitovervågning når brugtprisen oversteg 600.000,00 kr. Mvh Duett
Med venlig hilsen Duett
Duett
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: tors feb 02, 2006 21:42 pm
Geografisk sted: Christiansfeld

Indlægaf Gæst » fre sep 08, 2006 22:44 pm

Prøv IF... forsikring. Har min egen 760 Turbo til 6000 årligt med delkasko. Og jeg er en ung mand på 24 frå århus. Så de må kunne lave en god pris til dig også..

Mvh. Dennis
Gæst
 

Er det lykkedes dig mht den forsikring?

Indlægaf Badlt » ons sep 20, 2006 15:26 pm

Hvis ikke du allerede har fundet en fornuftig forsikring, kan jeg varmt anbefale HF-Forsikring.

http://www.hf-forsikring.dk/

S60 for < 6000 for helårlig kasko (dog forudsat nogle års anciennitet)


Mvh
Rune
Badlt
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons sep 20, 2006 15:23 pm
Geografisk sted: Sjælland


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster