hjælp ved pusleplads

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

hjælp ved pusleplads

Indlægaf BJ » tors nov 23, 2006 22:10 pm

Hej allesammen,

ved min 145 er det nederste bærearm foran til højre gået i stykker. Fjederen er ved at komme igennem. Jeg er ikke helt klar over, hvornår det skete. Men et værksted opdagede det. Jeg havde efter et tur af godt 1600 km fornemelsen, at bilen svømmede lidt ved 100 km/h og mere og rettet gik rigtigt tungt allerede siden jeg købt bilen i sommers. Jeg trodede det var nok med at instille aksen. Det kunne havde gået frygteligt galt. :oops:
Nu vil jeg helst lave hele foretøjet nyt. Reperaturen af det nederste bærarm alene skal koste 5500 kr i værkstedet. Så vil jeg hellere betale 7500 kr og bygge det hele selv.

Men jeg mangler et sted. en garage. Mere hører der vel ikke til. Er der nogle i området af København der kun låne mig en garage til det formål. Det ville være fantastisk. Eller er der nogle der kan overbevise mig at det lige så godt kan laves på fortovet? Jeg har lavet mange ting på fortovet. Åbene motoren...., skiftede karburatoren.... men nu bliver det måske lidt for koldt, vådt og uhyggeligt at legge sig ned under bilen på gaden.

Det ville være fantastisk med et tørt sted!!!

hilsen
Thomas
BJ
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: København

Tilbage til Diverse