Vinterkampagne ved Autohuset Vestergaard

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Vinterkampagne ved Autohuset Vestergaard

Indlægaf Lars » ons nov 11, 2009 12:39 pm

Til info har Volvo tilbud på forskelligt vinterudstyr i denne tid. jeg har fx. lige købt 4 originale gummimåtter til min V70 i dag med 50% rabat. Gav så 305 kr, hvilket jeg synes er helt rimeligt.

Lars
Sidst rettet af Lars tors nov 12, 2009 13:06 pm, rettet i alt 3 gange.
Lars
Superbruger
Superbruger

Re: Vinterkampagne

Indlægaf nib » ons nov 11, 2009 18:43 pm

God information, hvordan fandt du ud af det?
Har ikke fået et nyhedsbrev om det, og kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside.
nib
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Værløse

Indlægaf Lars » ons nov 11, 2009 20:40 pm

Helt tilfældigt - jeg var derude for at forhøre mig om priser på ovenstående måtter - og så var de på bud.
Der var tilbud på meget andet vinterudstyr.

Lars
Lars
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Hr. SmåSur » ons nov 11, 2009 21:33 pm

Lars,

Nu er verdenen jo større end Fyn - og der er ikke noget der hedder "Volvo" i Danmark - derimod Bilia, Autohuset Vestergaard og andre autoriserede forhandlere - måske skulle du lige angive, HVOR du har fundet Vinterkampagne - det er jo nok ikke landsdækkende og næppe Volvo selv.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Indlægaf Lars » ons nov 11, 2009 22:54 pm

Nu regner jeg jo ikke folk for at være dummere end som så.
Hvis man kigger på min profil, kan man se, at jeg bor i Svendborg. Og med en smule fornuft kan man nok også regne ud, at jeg ikke bevæger mig alt for langt udenfor byskiltet for at finde et par måtter.
Dermed må "volvo" jo nok betyde den autoriserede forhandler i det sy´fynske.

Der lå en fin brochure på bordet i forretningen og den så meget officiel og original ud. Om tilbudet kun gælder hos Autohuset Vestergaard skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil gerne undersøge det når jeg skal derud i morgen for at hente en måtte til bagagerummet.

Hvorfor skal visse medlemmer bruge næsten al deres tid på at dissekere andres indlæg for at finde små svipsere osv. Hvorfor ikke bare skrive: " Godt tip - jeg kan regne ud, at det må være Autohuset Vestergaard i Svendborg der kører kampagnen".
Det er meget frustrerende med alle disse sure opstød hvis ikke man lige har kreeret det perfekte indlæg. Slap dog lidt af og bær over med os der bare er glade for dette forum - men ikke eksperter.
Så vidt jeg har forstået gælder det om at hjælpe hinanden - og ikke om at tryne hinandens indlæg. Også selv om man er småsur......
Lars
Lars
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Hr. SmåSur » ons nov 11, 2009 23:01 pm

Du tager det helt forkert - hvilket er synd. Der er jo medlemmer der ikke genkender den kampagne du henviser til - Du kunne ganske enkelt bare have skrevet "Jeg har fundet et godt tilbud hos Abcdefghi....."
Volvosnak.dk er "landsdækkende" - så prøv at vis en smule hensyn til det næste gang.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Indlægaf Lars » ons nov 11, 2009 23:08 pm

Undskylder igen at jeg gik ud fra, at folk kunne regne ud, at det var i Svendborg. Jeg forsøger at vise så meget hensyn som jeg er i stand til.
Nu er jeg åbenbart ikke så skarp til at formulere mig helt korrekt, men jeg synes at visse folk bør arbejde lidt med "tonen" i deres svar.
Selvom man skriver i et forum kan man jo godt tale pænt til hinanden. Og alt det her "flueknepperi" omkring den ekstakte udformning af et indlæg bør høre op.

Lars
Lars
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Lars » ons nov 11, 2009 23:11 pm

Og lad os så lukke tråden her - inden den ryger for langt fra emnet - med oplysningen om, at man i Svendborg hos den lokale Volvoforhandler kan købe vintergrej til fornuftige priser lige nu.

mvh Lars
Lars
Superbruger
Superbruger

Tilbage til Diverse