Jep. Hgv er skiftet ud og det betyder at alderen er kortet ned fra 42 til 16 år og der er et tændrør, 70 - 80 hk og 12 ventiler mere under hjelmen. Trækruderne er blivet til soltag, varmeapperatet til Klima, nappasæderne til sort læder og der er to sæder ekstra under klappen i bag. Der er kun et håndtag på hver dørside. Turen frem og tilbage rundt om bilen for at indstille spejlene, er afløst af to knapper mellem sæderne. Rattet er blevet mindre og den lange gearstang er blevet til en lille kort en som man kun skal rykke med en gang og så kører det. Der er stadig plads,anh.træk og blanke 15 tommer hjul dog med 4 bolte i stedet for 5 møtrikker og mon ikke hjulene er lidt lettere.
Merpris 8.500 kr.
Hvad skal der ofres. Vinterhjul indkøbes når der er sæson. Reserve-, sparehjulets dæk er færdigt så det skal skiftet. Men det ser heldigvis ud til at der er plads til ud en alm. stålfælg. Så i stedet for at købe et sparedæk til 1200 tror jeg at jeg vil smække et af vinterdækkene i som reservehjul til den tide. Det skulle der ikke være noget i vejen for. Ja jeg kan da også finde en enkelt fælg med sommerdæk et sted så er det da løst her og nu.