Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Klågem skrev:Hvad med lufttørreren eller filteret i andres mund. Blev det skiftet. Ellers kan problemet ligge der

Volvo4life skrev:Klågem skrev:Hvad med lufttørreren eller filteret i andres mund. Blev det skiftet. Ellers kan problemet ligge der
Filteret i Andres mund??? Jeg har desværre mistet min dekoderring så jeg er ikke lige med her, måske en engelsk oversættelse vil hjælpe mig.
Er det dele til aircon systemet? Tørrefilteret blev ikke skiftet da jeg ikke kun nå at skaffe det.

Klågem skrev:Ok. jeg misforstod spørgsmålet. Jeg er næsten sikker på at du har et kabinefilter i din bil

Klågem skrev:Det skulle jo gerne sidde udenfor ved indsugningen til blæseren.
Er du sikker på at den kører med fuld knald når du skruer op for den

Volvo4life skrev:Klågem skrev:Det skulle jo gerne sidde udenfor ved indsugningen til blæseren.
Er du sikker på at den kører med fuld knald når du skruer op for den
Der sidder ikke noget. Nu er det jo en gammel bil så der sidder en rist til at tage blade mm.
Blæseren er stille i en 960er, men det kører og skifter hastighed ved de forskellige trin. Spørgmålet er om den køre hurtigt nok?

Volvo4life skrev:Vil en slidt blæsermotor kunne køre langsommere eller er den en anden elektronikfejl jeg skal lede efter?

Klågem skrev:Volvo4life skrev:Vil en slidt blæsermotor kunne køre langsommere eller er den en anden elektronikfejl jeg skal lede efter?
Den ville kunne køre langsommere. Inde under handskerummet sidder der en resostat til blæseren. Hvis du går ind på spare-parts.dk vil du kunne se et billede af den og de forskellige blæsermotore

Det sker ikke desværre ikke. Jeg prøver lige at rodde lidt med det og vender tilbage med lidt info. Vil prøve at sammeligne med det ECC der sidder i 745eren.Klågem skrev:Den skal blæse så kraftigt at blade i sidedyserne vil blæse ud. Eller hvis du smider 1 kg mel ned i indsugningen til blæseren vil hele kabinen bliver malet Ghostwhite

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst