Midterarmlæn i bag på V70 2008

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Midterarmlæn i bag på V70 2008

Indlægaf mfuglsang » ons nov 03, 2010 17:00 pm

Hej.

Jeg har en V70 fra 11/2007.
Jeg undrer mig over at der ikke er midtararmlæn på bagsædet, når der ellers er stortset alt i udstyr i bilen.. Er det ekstraudstyr, eller hvordan?

Ved i om man evt. kan montere det?
Men kan lægge ryglænet ned til det midterste sæde, så jeg tænkte om man kan skifte dette ud med en som har armlæn i?
Mon man kan finde noget ved en hukker?
Kabinen er med sort læder.
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: 9690, Nordjylland

Re: Midterarmlæn i bag på V70 2008

Indlægaf Michael_Kristensen » ons nov 03, 2010 19:12 pm

Hej Morten,

Prøv at søge på bildelsbasen.se, der kan du se hvad de har osv. Tænker næsten du kan finde et der.

Udvalget i brugt her i DK er jo ikke så stort, men hvis du kan finde et her er det jo noget nemmere?

Er det en D5-2008 185KH Geartronic du har, altså den nye model ?

Er det en frikørt taxi og hvordan er du tilfreds med den?

Mvh.
Michael
------------------------------------------------------
Michael Kristensen

Volvo XC60 D5 AWD Aut. 2015
Volvo XC90 D5 AWD man. 2009
Michael_Kristensen
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf mfuglsang » ons nov 03, 2010 19:35 pm

Tak for svar.. Jeg vil prøve at søge i sverrige :)

Ja det er en D5-2008 185KH Geartronic jeg har, og det er en frikørt taxa. Jeg er super godt tilfreds med den. Den har ikke kørt som decideret taxa, men har kørt med en autist-dreng 2 dange om dagen til og fra skole. Og det er hvad den har kørt :D

Du kan se den her hvis du er interesseret:
http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=66177

Har du selv en også eller hvordan?

Mvh.
Morten
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Michael_Kristensen » ons nov 03, 2010 20:54 pm

Hold da op!!! Den er bare flot. Og så har den bare den fedeste farve.

Nej desværre, men gid det var min :D

Jeg har en V70 fra 2005, men er tæt på at bytte med en V70 D5 fra 2007. Den er næsten ligeså velholdt. Det var en 73 årig selvstendig vognmand i Odense der havde den indtil sin død. Den har kørt 330.000 km og det var ikke meningen den skulle sælges. Der er ny motor og gearkasse i. Du kan se den her: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 301112.htm

Men de velholte er svære at finde, meget svære.

Hvordan fandt du din?

Hvad måtte du give for den?

Mvh.
Michael
------------------------------------------------------
Michael Kristensen

Volvo XC60 D5 AWD Aut. 2015
Volvo XC90 D5 AWD man. 2009
Michael_Kristensen
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf mfuglsang » tors nov 04, 2010 0:08 am

Ja det er også en rigtig lækker vogn. Den ser rigtig velholdt ud, og en V70'er er jo altid smuk i sortmetal..

Det var lidt tilfældigt at jeg fandt min. Jeg havde været med en kammerat på tur, hvor vi var rundt ved flere forhandlere i landet - bl.a. Århus, Silkeborg, Randers og Ålborg. Jeg gik i første omgang efter samme model som den du har kig på, for sådan en har min kammerat nemlig - bare fra 2005. Men der var faktisk ikke nogen ved forhandlerne i Diesel. Vi var ude at prøve 1 hos en mindre forhandler, som egentlig var fin.
På vejen hjem, blev vi enige om at vi egentlig gerne ville prøve hvordan den nye model kører, for sådan en habde ingen af os prøvet.
Derfor besluttede vi os for at køre omkring Ålborg og se om de skulle have noget.
De havde ingen ny model V70, men derimod en S80, som jo egentlig er samme bil. Den var vi ude at prøve, og der må jeg sige jeg blev forekslet.. :oops:
Den kørte bare rigtig rigtig godt.. Eller den føltes egentlig ikke så meget anderledes at køre, men der var en del mindre støj, og så syntes jeg instrumenteringen er rigtig pæn..
Men vi gik ind og sagde tak for turen, og hvis han fik noget ind måtte han da gerne ringe. Han sagde så, at der kom en ny model V70 ind inden for en uge, som havde kørt hos Østergårds biler i Hjallerup. Han sagde, at den var utrolig velholdt. Som han sagde, så finder man ikke en taxa som ser ud som ny, men det her skulle altså være det tætteste man kommer..
F.eks. har chaufføren (samme kvinde hver dag) taget skoene af den dreng hun kørte med hver eneste dag osv. osv.

Men han fik mit nummer - jeg hørte bare ikke fra ham. Men da der var gået ca. 14 dage, ringede jeg direkte til selskabet og spurgte om de havde en V70'er som var ved at være frikørt. Og det havde de da. Den var faktisk klar til salg.
Så var jeg oppe at prøve den, og købte den så nogle dage senere..

Og jeg er super glad for bilen..
Jeg håber du også bliver glad for din.. Det er virkelig også en dejlig vogn..
mfuglsang
Superbruger
Superbruger

Tilbage til Diverse