Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Nielsjonas skrev:Hej. Da jeg for nogle måneder siden købte en Volvo v70 årg. 2001 2,4 benzin, var der kun en nøgle og en fjernbetjening med. Da jeg spurgte Volvo hvad de skulle have for en ny, var svaret knap 4000kr. Ups for den da. Er der nogle af jer der ved om man kan gøre det billigere og evt. Smartere? Jeg kan selvfølgelig også nøjes bare med en ekstra nøgle uden fjernb. Men den skal vel kodes? Eller kan man skifte det hele ud til uoriginalt? Jeg vil godt nok helst have det originalt. Er der nogle af jer der kan sådan noget? Hilsen Jonas

Shadows skrev:Nielsjonas skrev:Hej. Da jeg for nogle måneder siden købte en Volvo v70 årg. 2001 2,4 benzin, var der kun en nøgle og en fjernbetjening med. Da jeg spurgte Volvo hvad de skulle have for en ny, var svaret knap 4000kr. Ups for den da. Er der nogle af jer der ved om man kan gøre det billigere og evt. Smartere? Jeg kan selvfølgelig også nøjes bare med en ekstra nøgle uden fjernb. Men den skal vel kodes? Eller kan man skifte det hele ud til uoriginalt? Jeg vil godt nok helst have det originalt. Er der nogle af jer der kan sådan noget? Hilsen Jonas
Der findes masser af brugte fjernbetjeninger til salg f.eks. på ebay så skal de bare kodes om. De skal volvo så gøre.
Hvis det bare er en alm gl.dags nøgle med løs fjernbetjening kan du også købe en ny nøgle inkl startspærre hos gode autonøglesmede.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster