Er dette noget der er værd at kaste penge efter ?
http://www.dba.dk/volvo-diagnostik-kabe ... -73499422/
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

oakey skrev:Der er sket meget siden den er blevet produceret, men jeg har endnu ikke fundet en boks eller mellemkabel der kan slukke for service lampen i min dyt.
Jeg læste den brochure der var i DBA, - måske kan den læse alt det der står og måske kan den nulstille service lampen, men ikke nødvendigvis alt på alle Volvo biler.
/oakey

gmtgmt skrev:det virker ok til men er kun brug bart til udlæsning af fejl og nustilling af service lampe. og du SKAL have en ældr komputer med Seriel port USB adpater virker IKKE

permand skrev:gmtgmt skrev:det virker ok til men er kun brug bart til udlæsning af fejl og nustilling af service lampe. og du SKAL have en ældr komputer med Seriel port USB adpater virker IKKE
Tak for svaret, jeg mente ellers min computer var gammel, men åbenbart ikke gammel nok![]()
Hvad skal jeg så bruge til nulstilling og udlæsning af koder ?
Jeg har Vadis, men ingen kabler, og aner ikke om det kan bruges til det...... Måske jeg bare skal finde en der har mere styr på det end mig......

gmtgmt skrev:det virker ok til men er kun brug bart til udlæsning af fejl og nustilling af service lampe. og du SKAL have en ældr komputer med Seriel port USB adpater virker IKKE

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster