Forskel på forlygter Volvo 850

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Forskel på forlygter Volvo 850

Indlægaf morten lunde » tors aug 09, 2007 18:51 pm

Hej.

Jeg har ladet mig fortælle at der er forskel på forlygter og blink på 850-modellen. Er det sandt??

Grunden til at jeg spørger er, at jeg gerne vil ha dem skiftet ud til de "gejler"lygter som bl.a. kan fås hos realcar.se carlab.dk osv. De skriver også 95- ved annoncerne.

Hvad skal laves om hvis de ikke passer??

Mvh Morten
morten lunde
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: lør sep 09, 2006 17:38 pm

Forlygter

Indlægaf chrjen » tirs aug 14, 2007 9:47 am

På generation 1 92-94 er lygterne "højere" og går derned helt ned til kofangeren, hvor en generation 2 95 og frem har smallere lygter med en plast kant under lygten som er lakeret i vognfarven. MEN du kan sagtens sætte 95 lygter på en 92, eftersom "hullet" foran er det samme. I øvrigt skal du vide, at de lygter du taler om fra realcar & carlab er berygtet for at give et MEGET dårligt lys - så du skal UDELUKKENDE købe dem for udseendets skyld.
chrjen
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 773
Tilmeldt: fre sep 08, 2006 17:12 pm
Geografisk sted: 4300 Holbæk

Indlægaf morten lunde » ons aug 15, 2007 15:11 pm

Hej.

Tak for hjælpen. Nu du siger det så kan jeg nemt se forskellen. Underligt at jeg ikke har lagt mærke til før :?

Min 850'er er lavet sidst i 93' og er en 94' model, men lygerne passer alligevel til den, selvom de først skulle gælde fra 95-. Sjovt.

Mvh Morten
morten lunde
Moderat bruger
Moderat bruger
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: lør sep 09, 2006 17:38 pm


Tilbage til Diverse

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster