Jeg fik en Volvo V70 2,4 aut fra 2002 i efteråret. Skøn bil, men prutter når vi starter den om morgenen, specielt når det er koldt, det grænser sig næsten til at den sætter ud. Når den er startet et par gange, så er der ingen problemer, men jeg har fornemmelsen af, nå vi kører længere stræk at det er som om den engang imellem sætter ud. Det er ganske kort og næsten umærkeligt, men alligevel som om den kortvarigt mister kraft.
Vi havde den ved Volvo forleden, sidste dag i de 6 mdrs garanti (tiden var bestilt 14 dage før), og de skiftede 4 tændrør, de var slidte og uoriginale, men her til morgen hvor det var pisse koldt, gjorde den det sgu igen ): ergo har det jo ikke været det der var problemet.
Den har fået lavet en del garantirep. ikke fordi vi har været trælse købere, men fordi den blev sendt på gaden med nedslidte bremser og en konstant melding af fejl, det er også blevet lavet uden vrøvl. Men forleden var tonen at når det her var skiftet så havde vi ikke mere mellemværen, meeen der er vel stadig de 2 års reklamationsret på ting man har gjort opmærksom på inden for garantiperioden eller hvad, eller skal man over at tale kulance, hvis man altså gør det på brugte biler???
Men nogen der har nogen gode bud på, hvad min lille bil fejler, så hører jeg da gerne. Det skal siges det er optaget på vores kamera, og Volvo har set det og mekanikeren var ikke i tvivl om at der var noget galt, så det er altså ikke os der er helt forkert på den...
Lisbeth