850´eren sætter ud???

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

850´eren sætter ud???

Indlægaf Jalken » fre mar 25, 2011 18:06 pm

Hej

Min gode 850´er med 365.000 km. på bagen er lidt "sjov" for tiden. Når jeg kører 80-90 km/t mister den nogle gange pusten og "hugger" lidt i det. Nogle gange går den ud, når jeg kobler ud ved nedbremsning. Andre gange svinger den lidt op og ned i tomgang.
Jeg har for nylig renset gasspjæld, tomgangsregulator m.m. Havde en slange, der går fra det lille flammefilterhus, der knækkede og skiftede det ud med en stump universalslange. Skal det være et orginalt stykke? Det virkede som om, det gamle, der knækkede var helt tilstoppet...
Håber, der er nogle, der kan komme med gode råd. Sidste sommer skiftede jeg oliefælden med slanger og det hele. En større sag, der dog gik fint med Pettssons billeder til god hjælp.

Jalken
Jalken
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Lemvig

Re: 850´eren sætter ud???

Indlægaf Fl. » fre jun 10, 2011 23:43 pm

Se mit indlæg her:

viewtopic.php?f=3&t=5745

Jeg lavede et indlæg om problemet.

Jeg havde samme symtomer,
men der var også en lille slange, der går ind i siden af indsugningen, den var total stoppet, det hjalp også en del,men den havde lejlighedsvise tlbagefald.

Indlæget, handler om reparation af benzinpumpe relæet og der er billeder der viser hvor du skal omlodde.

Det er så småt, at du ikke kan se det med det blodte øje, men en kraftig lup hjælper, men det bedste ar at tage et nærbillede af printpladen i benzin relæet og så forstørre det op på computer skærmen.

Hilsen

Fl.
Fl.
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj