Nej jeg har andet at lave
Jeg er sq helt mig selv og som jeg skrev tidligere så kørte jeg forleden i en 850 T5 med en 2,0 B5204T3 motor, det stod på motoren med et motorkode mærke, og nej det var ikke med dymo skrift, Om motoren var eftermonteret skal jeg ikke kunne sige men man må vel kunne regne med motorkoden.
jeg kender fint til konstruktive ændringer, så hvorfor skulle en importeret Italy T5R 2,0 så ikke kunne gå under den betegnelse.? Så vidt jeg ved er der ikke nogle grænse for at sætte en mindre motor i fra samme bil model.
Og hvis en 2,3 med 295hk kan, så kan den vel også ? eller kan du finde en typegodkendelse på en 2,3 med 295hk? (Og ja ved godt den ikke originalt kom fra Volvo sådan men DEN er blevet importeret sådan)
At påstå at en T5R fra Italien ikke er en T5R fordi den har den forkerte motor er måske lidt snæversynet. Og starte med kommentaren "For det første så er din bil ikke en T5R Men en 2.0 turbo." er måske heller ikke lige det venligste.
At det måske er forkert at en Italy T5R har 225HK er måske rigtigt, my bad men som jeg skrev havde jeg også kun set det på nettet.
Og MHT din sidste kommentar så kan det jo være at den T5R som der er fra 96 bare har stået på lager længe og så først er solgt i 96 BuJA....

Mvh. Kasper
Volvo 855 T5