Det vil du bestemt ikke fortryde.
Har lige tjekket op på div. Engelske hjemmesider samt EBay de.og uk. For, at se om der var noget brugt til salg, men det er der pt. ikke. Ej heller på Volvo tuners, eller Nordic R.
Troede faktisk, at enten
http://www.europeantuning.com/ eller
www.partsforvolvosonline.com havde olie køleren fra IPD da de forhandlere flere af deres produkter - men det har de desværre ikke.
Så du må nok bestille den i USA - der kommer måske lidt moms/told på, men alle de vare jeg har ordret i USA de seneste par måneder er gået lige igennem tolden, uden moms/told - så hvem ved.
God aften -
PeterFrost skrev:10musse skrev:HA hvor lang tid har du ?
Den korte version - er til dagligt indehaver af en mindre rådgivende ingeniør virksomhed, der b.la. er fast rådgiver for flere af de største olieselskaber i verden, og har derfor b.la. adgang til div. test lab.
Har arbejdet med olier og additiver i mange år. Og som jeg flere gange har skrevet så er "olie ikke bare olie".
God weekend -
Respekt !
Bestiller helt klart den køler der, har regnet lidt på det, den vil stå mig i lige under 3000 kr når fragt og told er betalt, bliver så snart vi lige har fået styr på den turbo der !

Tak gmt...