Hvad er det værd? S80 T6 motor og gear

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Hvad er det værd? S80 T6 motor og gear

Indlægaf Nyeland » tirs jul 23, 2013 21:55 pm

Hvad kan man forlange for motor, komplet med ledningsnet, box, indsug og turboer og automatgearkasse fra en S80 fra 2000 . Den har gået ca 160.000 da bilen blev skadet (røvskade) Der er desuden komplet kabine, navigation osv. Alt er skruet fra hinanden og der er ikke klippet i ledningsnettet.

Det er for en kammerat jeg spørger, så hvis der er spørgsmål ang. emnet er det ikke sikkert jeg kan svare.
Nyeland
Moderat bruger
Moderat bruger

Re: Hvad er det værd? S80 T6 motor og gear

Indlægaf Balder » tirs jul 23, 2013 22:56 pm

Ledningsnettet er lige at smide i skraldespand . Vis motoren / Gearkassen skal bruges i en tilsvarende bil er denne allerede der - vis ikke , og den skal i en "legebil" skal der en anden ledningsnet til uanset. Gearkassen+motor skal man være heldig at finde en køber. Motoren selv går næsten aldrig i stykker , så efterspørgseln er meget lav. Gearkassen går tit i stykker men de er også en stor risiko at købe en brugt fra privat uden garantie...
Du kan ja kigge efter prisen på eBay eller bildelsbasen , jeg personlig ville ikke give mere end halvdel af prisen fra en ophugger - pga manglende garantie.
Balder
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Hobro

Re: Hvad er det værd? S80 T6 motor og gear

Indlægaf Jølle » lør dec 28, 2013 15:57 pm

Er den solgt og hvad er prisen
Jølle
Bruger
Bruger

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj