Hejsa,
Så fik vi os endeligt taget sammen til at købe 7 pers. Volvo V70 D5 Aut. med 375000 km på tælleren. tidl taxi, men i rigtig god stand. Er lyng/koks farvet, flot og pæn i lak.
Jeg har lige et par spørgsmål. Bilen er reg. 1. gang i marts 2004 - burde den så ikke være med nyt logo i rat og face liftet, eller tager jeg fejl. Eller kan det være en særlig taxaversion? Synes ellers ikke den mangler noget - har beige læderindtræk og klima.
Bundmåtter: Kan nogen anbefale BSR's bundmåtter til 595 kr eller er det noget bras? Orig volvo er væsentligt dyrere...men bedre?
Den har fået nye støddæmpere i bag - Monroe gasdæmpere. De forreste skal også skiftes, da den sejler lidt. - bør jeg fortsætte med Monroe eller er der gode erfaringer med andet foran?
Mine første erfaringer med bilen efter 1. måned er, at jeg synes den er temmeligt støjende, specielt i tomgang - det ændrer sig når den kommer i fart. Den trækker fint og gearkassen skifter blødt og fint. Så vidt jeg kan vurdere ryger den ikke unormalt. Alt i alt en fed slæde med plads til den store familie med de to yngste på bagsædeti bagagerum - lige indtil de ryger i totterne på hinanden og vi må holde ind til siden for time out.....
Vh Jacthedriver