hved ikke hvor langt du er kommet med dette.
men en standard A knast er ok til de gamle AT maskiner. evt. smid en T knast i.
At nå 180-190 hk er nemt på sådan en. cirka omkring 0,8 / 0,9 bars tryk.
nå du kommer op omkring de 0,8 /0,9 bars tryk for den originale +T vacum benzin pumpe svært ved at følge med. så skift den ud med en elektronisk pumpe. Sådan en AT maskine skal have masser af benzin, især under tryk

også ellers bare søg for at for indstillet tænding rigtig hen. jeg mener min ligger omkring de 16-17 grader.
Min er en B230At med A knast og køre med cirka 0,75 bars tryk. (cirka gæt er 170- 180 hk ) Jeg køre altid på V-power (99 oktan) så er der ingen tændings banken og den trækker godt. Går jeg ned på 95 oktan kan jeg ikke trykke den af

plejede i starten at køre med 0.9 bars tryk, men den blev ved med at æde turboer deroppe så skruede den lidt tilbage igen. (alle døde turboer var gamle brugte T3 turboer, hvis de er ny renoveret burde det ikke være noget problem )
generelt kan du ikke hive meget mere end 210-215 hk ud af sådan en AT maskine. (karburator kan ikke følge med ) det når du med cirka 1,1 - 1,2 bars tryk.
det er dog ikke en god ide at gøre over længer tid på en B230AT dda de er lidt svage i forhold til en B21 / B23AT maskiner. og du ender med at have et stort hul i siden af blokken.