Hej
jeg så denne lækage efter jeg ikke har været i nærheden af min bil i ca. 1 uge.
Er der nogle der har en idé om hvad det kan være?
Se vedlagte billeder af placering af lækage og undervogn.
Mvh
Henrik
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

gälleryd skrev:Ikke fordi det rager mig, men skal den ikke snart have en rustbehandling, det går stärkere end man regner med, men vdr dine fotos, så er der ikke rigtigt noget der, som kan give den sjat, måske udover en lille hund/kat, havde det väret benzin/diesel, så havde man kunne lugte det, og jeg tror heller ikke på at det er bremsevädske, personligt så smager jeg på div vädsker hvis jeg ikke ved hvad det er, der er jeg sgu ikke så kräsen
.

gälleryd skrev:Er det en benziner eller en diesel, og jeg ved Jimdk herinde fra er rigtig dygtig vdr xc90, da han har stort skiftet alt på bilen, så den er så god som ny, og meget af det han har lavet, har han lavet en masse link til, så der er meget hjälp at hente der, hvis du skulle få brug for det, og hans er en D5 fra 07, og har du en benziner, så er det en af de 3-4 modeller, 2.5T(210hk), 3.2(238hk), T6(272hk), V8(315hk), håber dit problem bare er en hund/kat eller noget vand, der har ligget oppe i plastikken af en eller anden årsag, pöj-pöj med bilen.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst