2008 V70 2,5T: Hvilken lovlig udstødning anbefales

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: 2008 V70 2,5T: Hvilken lovlig udstødning anbefales

Indlægaf jesperf » fre feb 14, 2020 22:52 pm

Så fik jeg skiftet til en rustfri Simons udstødning, som linket nedenfor. Det er tilsyneladende mere eller mindre den samme som BSR. Jeg slap med ca. 4.200 DKK.

I potterne er stemplet “RAY” som fabrikat. Så det er lidt vanskeligt st finde ud af, hvad der er op og ned.

Alle potter er e-mærket, så der bliver nok ingen problemer til syn :-)

https://www.merbil.nu/store/p/0/volvo-v ... 5ft-598189

Min V70 var originalmonteret med dobbelt udstødning og derfor også udskæringer i kofangeren. Men jeg er faldet lidt for r-design modellen. Nogen der har originalnummeret på denne - jeg har ikke kunnet finde en brugt umiddelbart..
Mvh. Jesper

Tidligere:
2008 V70 III 2,5T aut benzin
2002 V70n 2,4 aut benzin 140hk, km 345.000
jesperf
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: ons apr 27, 2016 16:18 pm
Geografisk sted: 9400 Nørresundby

Re: 2008 V70 2,5T: Hvilken lovlig udstødning anbefales

Indlægaf Decolour » man feb 17, 2020 17:41 pm

jesperf skrev:Så fik jeg skiftet til en rustfri Simons udstødning, som linket nedenfor. Det er tilsyneladende mere eller mindre den samme som BSR. Jeg slap med ca. 4.200 DKK.

I potterne er stemplet “RAY” som fabrikat. Så det er lidt vanskeligt st finde ud af, hvad der er op og ned.

Alle potter er e-mærket, så der bliver nok ingen problemer til syn :-)

https://www.merbil.nu/store/p/0/volvo-v ... 5ft-598189

Min V70 var originalmonteret med dobbelt udstødning og derfor også udskæringer i kofangeren. Men jeg er faldet lidt for r-design modellen. Nogen der har originalnummeret på denne - jeg har ikke kunnet finde en brugt umiddelbart..


Det var godt nok billigt.

og lyden er fornuftig?

Mvh Kim
Decolour
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: tors apr 09, 2015 21:52 pm

Re: 2008 V70 2,5T: Hvilken lovlig udstødning anbefales

Indlægaf jesperf » man feb 17, 2020 17:59 pm

Decolour skrev:
jesperf skrev:Så fik jeg skiftet til en rustfri Simons udstødning, som linket nedenfor. Det er tilsyneladende mere eller mindre den samme som BSR. Jeg slap med ca. 4.200 DKK.

I potterne er stemplet “RAY” som fabrikat. Så det er lidt vanskeligt st finde ud af, hvad der er op og ned.

Alle potter er e-mærket, så der bliver nok ingen problemer til syn :-)

https://www.merbil.nu/store/p/0/volvo-v ... 5ft-598189

Min V70 var originalmonteret med dobbelt udstødning og derfor også udskæringer i kofangeren. Men jeg er faldet lidt for r-design modellen. Nogen der har originalnummeret på denne - jeg har ikke kunnet finde en brugt umiddelbart..


Det var godt nok billigt.

og lyden er fornuftig?

Mvh Kim


Jeg vil sige det sådan, at lyden er acceptabel. Lyden er dybere og højere, men det mærkes primært ved accelleration. Og så er det nogle ordentlige skorstene der stikker bagud.

Når man lige har vænnet sig til det, så tror jeg ikke man tænker så meget over det..
Mvh. Jesper

Tidligere:
2008 V70 III 2,5T aut benzin
2002 V70n 2,4 aut benzin 140hk, km 345.000
jesperf
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: ons apr 27, 2016 16:18 pm
Geografisk sted: 9400 Nørresundby

Foregående

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 13 gæster

cron