Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Ingemann skrev:Jamen det er jo forhjulstræk! Det kan man da ikke smide i en 240 - eller jo, hvis du også vil bygge alle hjulophæng om også! Så ender vi nok på 2000 timer alligevel
Volvo4life skrev:Ville nok overveje om det kan betale sig. 264eren skal være i mere end flot stand hvis det skal kunne svare sig. Her tænkes i sær på rust.
Uanset hvilken motor du vælger skal der komplet nyt elanlæg og instrumentering i bilen da intet passer.
En rød 4benet og tilhørende gearkasse vil passe direkte. Der skal dog lidt pladearbejde tili motorrummet hvis du tager en fra 900 serien.
5 benet alu kræver lidt mere arbejde. Motorophæng, div. olierør mm fra B6304F motoren, en M90 box til hvid motor og pænt meget custum arbejde.
volvobrynk skrev:Man skal ikke altid falde for dennemme løsning!
Bare fordi at det er nemmere, er detikke altid sjoverre!
Den rover motor, siger mig ikke ret meget. Så hellere noget i støbejern.
Vægten er ikke et problem, som det er i en amazon!
Jeg har en kollega der påstår, at i usa findes der det der populært hedder en volvo 254. Der er en volvo med en v8 i, vidst nok en der hedder 354 eller 454. Sådan en gad jeg god se/eje!
Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 9 gæster