Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

lqa skrev:Hvis det er rigtigt, så ser det jo ud til at det bliver en fed mandag morgen

De dyser der byttes er til en NA motor som min egen og passer ikke til turboen.lqa skrev:De blev renset fordi det hele skulle være iorden.
Jeg kan ikke finde den anonce med de dyser, hvor er den? Og hvad gav du for de dyser?
MVH. Sune

lqa skrev:Ahhhhhhh.Sådan noget Pi.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den dyserensning, kostede mig lige 6 nye dyser, har været ude og få testet mine dyser i dag igen, og ja de drypper sq, så det er jo = nye dyser.
Så skulle der være nogle der tænker på at få sine renset så lad for guds skyle vær.
Det skal siges at Bosch siger at man bør få sine dyser renset for at de skal virke optimalt, de siger også at de kan holde 160.000. km alt der over skal man bare være glad for.
MVH Sune

ØV!lqa skrev:Ahhhhhhh.Sådan noget Pi.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den dyserensning, kostede mig lige 6 nye dyser, har været ude og få testet mine dyser i dag igen, og ja de drypper sq, så det er jo = nye dyser.
Så skulle der være nogle der tænker på at få sine renset så lad for guds skyle vær.
Det skal siges at Bosch siger at man bør få sine dyser renset for at de skal virke optimalt, de siger også at de kan holde 160.000. km alt der over skal man bare være glad for.
MVH Sune

lqa skrev:6 nye er monteret og nu springer den i gang som aldrig før, så dyserne har ikke været gode før jeg fik dem renset, og de blev ikke bedere af at blive renset.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 9 gæster