Volvo s40 t4 mk1

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo s40 t4 mk1

Indlægaf YasinK » søn okt 14, 2012 18:50 pm

pænt go aften til alle herinde,

er ejer af en volvo s40 t4 som med tiden har skabt nogle problemer og en masse tid og penge.

min har det med at at den ikke kan mellem acc. på motorvej i 5 gear den lader næsten ingenting og det er som om der er en lille hakken , har dog prøvet hvor den slet ikke kunne køre det var så spoler tændrør. Bilen melder fejl på lambda opvarmning på begge sonder og de er så nye fik også skiftet min brændstof pumpe tændspoler kabler tændrør. men stadig opføre bilen sig lidt underligt. også selvom man starter fra 0 af og køre til har den et svingene tryk , nogen gange trykker den til andre gange minimalt. håber i kan hjælpe er ved at være meget træt af den bil :S og har næsten lige købt den
YasinK
Bruger
Bruger

Re: Volvo s40 t4 mk1

Indlægaf YasinK » søn okt 14, 2012 19:37 pm

pænt go aften til alle herinde,

er ejer af en volvo s40 t4 som med tiden har skabt nogle problemer og en masse tid og penge.

min har det med at at den ikke kan mellem acc. på motorvej i 5 gear den lader næsten ingenting og det er som om der er en lille hakken , har dog prøvet hvor den slet ikke kunne køre det var så spoler tændrør. Bilen melder fejl på lambda opvarmning på begge sonder og de er så nye fik også skiftet min brændstof pumpe tændspoler kabler tændrør. men stadig opføre bilen sig lidt underligt. også selvom man starter fra 0 af og køre til har den et svingene tryk , nogen gange trykker den til andre gange minimalt. håber i kan hjælpe er ved at være meget træt af den bil :S og har næsten lige købt den
YasinK
Bruger
Bruger

Indlægaf Volvo4life » søn okt 14, 2012 19:45 pm

Er der nogle fejlkoder nu? Hvis du ikke har tryk har du nok en utæthed.

Går ud fra at du kører på 98 oktan, da den ikke er designet til andet.
Har kørt Volvo 8V, 10V, 12V, 16V, 20V og 24V
Farve 417 - hvad ellers...
Brugeravatar
Volvo4life
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: København

Indlægaf YasinK » søn okt 14, 2012 20:23 pm

den laver tryk men ikke korrekt tryk. den lyser heletiden i motorlampen med fejlen lambdaopvarmning. køre med vpower
YasinK
Bruger
Bruger

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj