Renovering af aut. gearkasse

Motor, gearkasse, drivaksler og bagtøj.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Renovering af aut. gearkasse

Indlægaf Volvomule » søn maj 26, 2013 15:03 pm

Hej
Er der nogen herinde der ved hvad det ca koster at få renoveret en gearkasse fra 850 2.5T den tidligere ejer har ikke passet på den, da jeg fik skiftet olie ved mekanikeren hvad lige så tykt som sirup og der var metalspåner i olien. nu vil den ikke kører i bakgear og i 4 gear.
MVH
Martin
850 2.5 T st 1996
Brugeravatar
Volvomule
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: 5750 Ringe

Re: Renovering af aut. gearkasse

Indlægaf Vestman » søn maj 26, 2013 15:15 pm

Volvomule skrev:Hej
Er der nogen herinde der ved hvad det ca koster at få renoveret en gearkasse fra 850 2.5T den tidligere ejer har ikke passet på den, da jeg fik skiftet olie ved mekanikeren hvad lige så tykt som sirup og der var metalspåner i olien. nu vil den ikke kører i bakgear og i 4 gear.
MVH
Martin

Det kan sikkert ikke betale sig at få den renoveret. Men måske du kan genskabe dens tolerancer ved at prøve RVS.. http://www.rvs-tec.dk/
'99 V70 2.5D aut.
Brugeravatar
Vestman
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Vestsjælland

Re: Renovering af aut. gearkasse

Indlægaf Volvomule » tirs maj 28, 2013 19:35 pm

Vestman skrev:
Volvomule skrev:Hej
MVH
Martin

Det kan sikkert ikke betale sig at få den renoveret. Men måske du kan genskabe dens tolerancer ved at prøve RVS.. http://www.rvs-tec.dk/

Det er bliver til en ny gearkasse fra en auto ophugger.
850 2.5 T st 1996
Brugeravatar
Volvomule
Moderat bruger
Moderat bruger

Geografisk sted: 5750 Ringe

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj