Ulrik Friis skrev:Jeg er nok ikke helt enig i vurderingen af, om sælgers ejendomsmægler forretning kaster et rimeligt udbytte af sig. Der er 6 lejligheder til salg på hjemmesiden, og der er ingen pral om alle de lejligheder, der er solgt, og hjemmesiden bærer iøvrigt præg af misrøgt. Og hvis hans Tuareg heller ikke er fremstillet rettidigt til syn, så tyder det på problemer.
Måske, har ikke tjekket det nærmere ud. Nu er jeg it-mand i et firma i boligbranchen og helt generelt er der ikke krise der - pt
Ulrik Friis skrev:Jeg har ikke prøvet selv at printe prøveplader, da jeg kan forestille mig, der kan være noget bøvl forbundet med at få et almindeligt A4 ark til at sidde fast som en nummerplade. Men det kan selvfølgelig ordnes. Men jeg har online bestilt prøveplade (til en trailer), som jeg hentede dagen efter og som kunne klistres. Et sæt prøveplader koster 250 kr for en dag, og 100 kr pr. ekstra dag.
Og de kan hentes samme dag man bestiller:
http://www.quicknummerplader.dk/proeveplader/
Alt for besværligt. Man får en PDF med 2 sider, den ene er en A4 med de to nummerplader (så du skal lige klippe den over) og dem sætter du bare på med tape. Skulle de falde af og du bliver stoppet, så har du side 2 med i bilen, der står alle informationer på, din navn, stelnummer på bilen, dit formål med turen, dato, forsikring osv. Det koster 100 kr pr dag. Man bestemmer selv om man vil købe for en dag eller flere dage af gangen.
Ulrik Friis skrev:Alt dette får mig til at tænke på: Det er jo et godt salgsargument at klassificere bilen som en Momentum. Men hvis den iøvrigt har alt det udstyr, der bør være i sådan en bil, så kan man selvfølgelig være ligeglad med betegnelser. Hvordan sikrer man sig, at det rent faktisk er en Momentum? Hvor står det i bilens papirer?
Det står på bilens id-plade, i højre bagdør, sammen med stelnummer, indtræks kode, farve kode osv. Det gør det i hvert fald på S80 07-, V70 08- osv