Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

10musse skrev:LØST - (Delvist). Efter endt rustbeskyttelse i fredags susede jeg hjem, undervejs virkede automaten en kende underlig og de sidste 2-3 km. havde den meget svært ved, at tage gassen fra stilstand og bakke kunne den stort set ikke.
Så da jeg fik den bakset ind i carporten, kom jeg til, at se det væltede ud med automatgear olie, kan ikke helt se hvor det kommer fra, men det ser udtil, at det komme oppe fra, måske oppe fra OD.
Så mon ikke det der "rusken" kom fra gearkassen ? Den har altid været underlig, pendlet meget i gearene og sådan.
Det kommer en ny på.
Og skulle der være en som kunne tænke sig, at tjene lidt guld så ........ Jeg har en ny gearkasse, olie, filter, pakninger mv. Automobilet befinder sig i Nord Sjælland (Allerød).
God søndag -

Sander skrev:har den både automatgearkasse og overdrive?

Klågem skrev:10musse skrev:LØST - (Delvist). Efter endt rustbeskyttelse i fredags susede jeg hjem, undervejs virkede automaten en kende underlig og de sidste 2-3 km. havde den meget svært ved, at tage gassen fra stilstand og bakke kunne den stort set ikke.
Så da jeg fik den bakset ind i carporten, kom jeg til, at se det væltede ud med automatgear olie, kan ikke helt se hvor det kommer fra, men det ser udtil, at det komme oppe fra, måske oppe fra OD.
Så mon ikke det der "rusken" kom fra gearkassen ? Den har altid været underlig, pendlet meget i gearene og sådan.
Det kommer en ny på.
Og skulle der være en som kunne tænke sig, at tjene lidt guld så ........ Jeg har en ny gearkasse, olie, filter, pakninger mv. Automobilet befinder sig i Nord Sjælland (Allerød).
God søndag -
En BW35 Har da ikke OD. det er da bare en almindelig 3 gears automat.

10musse skrev:Ja - mig der lige fik rodet rundt i det, beklager LOL.Klågem skrev:10musse skrev:LØST - (Delvist). Efter endt rustbeskyttelse i fredags susede jeg hjem, undervejs virkede automaten en kende underlig og de sidste 2-3 km. havde den meget svært ved, at tage gassen fra stilstand og bakke kunne den stort set ikke.
Det kommer en ny på.
God søndag -
En BW35 Har da ikke OD. det er da bare en almindelig 3 gears automat.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 7 gæster